Idee avada iseteeninduslik autoteenindus tekkis pärast järjekordset remonti ja probleemide taastekkimist kahe päeva pärast. Jutud sellest, et see tuleb nagunii välja vahetada, olid juba ära tüüdanud, seetõttu tekkis mõte teha töid, mida autode teenindajad teevad kõige rohkem – õlivahetus, rihmavahetus, piduriklotside vahetus, laagrite vahetus ja muud vähemkeerukad tööd, ise. Praegu võib internetist leida videosid ka kõige keerulisemate tööde tegemisest, seetõttu kerkis küsimus, kus seda teha saaks, sest amatööri jaoks pole palju vaja – tõstuk ja instrument. Tavalistest teenindustest sellist teenust leida ei õnnestunud, see pole neile mitte ainult kahjumlik, vaid ma näen ka kogu nende „köögipoolt“ ja „segan neil töötada“. Seetõttu võeti vastu otsus avada iseteeninduslik autoteenindus.
Iseteenindusliku autoteeninduse eripära seisneb selles, et remonttööd teostate te ise teeninduse poolt pakutavate instrumentide ja vahenditega. Kasu on silmaga nähtav, esiteks rahaline kokkuhoid ja teiseks olete te kindel, et vahetatud detailid on tõepoolest uued, et töötaja kogemata või tahtlikult midagi teie autos ei lõhkunud. Tasu on tunnipõhine, vastavalt sellele kui palju teil kulus aega remondi tegemiseks, aga mitte selle järgi, millised vajadused on teeninduse omanikul või millised on tema „isiklikud vajadused“.